شب آفتابی

آهنگ شب آفتابی از محمد اصفهانی: پیشنهاد من اینه که اول آهنگ رو آنلاین گوش کنین یا  آهنگ رو دانلود کنین و بعد چند بار با دقت و مفهومی بهش گوش کنین و بعد از اون بیایین متن آهنگ رو بخونین !!!

من از پشت شبهای بی خاطره
من از پشت زندان غم آمدم ...

من از آرزوهای دور و دراز
من از خواب چشمان نم آمدم ..

تو تعبیر رویای نادیده ای
تو نوری که بر سایه تابیده ای

تو یک آسمان بخشش بی طلب
تو بر خاک تردید باریده ای

تو یک خانه در کوچه زندگی
تو یک کوچه در شهر آزادگی
تو یک شهر در سرزمین حضور
تو یک راز بودن - به این سادگی...

مرا با نگاهت به دریا ببر
مرا تا تماشای فردا ببر
دلم قطره ای بی طپش در سراب
مرا تا تکاپوی دریا ببر

 

نظرات 10 + ارسال نظر
بارون شنبه 21 بهمن 1385 ساعت 20:03 http://man-o-baroon.blogsky.com

سحر خیزم. نه شب زنده دار...

خوش به حالت :D
من که دیشب خودمو کشتم تا بالاخره ساعت هفت و نیم - هشت خوابیدم:))

[ بدون نام ] یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 12:18

شعر قشنگیه . مرسی نیما .

مرسی قابل نداشت!
راستی اسمت رو فراموش کردی بنویسی!:D

مهلا پنج‌شنبه 10 اسفند 1385 ساعت 14:16

عالی بود
مرسی:p

قابل شمارو نداره عزیزم! ۱۰۰ تومن میشه :))

sara پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 20:01

mer30 agha nima Do n t be tirde.

دختر آسمان جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 01:05

سلام
خیلی ممنونم
مدتها بود که دنبال این آهنگ زیبا میگشتم
واقعا دستتون بی بلا
یا حق
خدانگهدار

مصطفی دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 21:26

سلام
وای که چه خاطره ای با این آهنگ دارم...
شاد باشی

فاطیما چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 14:35

مرسی آقا نیما. واقعا وب خوبی داری و شعر زیبایی نوشتی.

علی چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 21:31

مرسی آقا نیما! نمیدونم این قدیمی هست یا نه. ولی به قول سارا dont be tired!
راستی اون رویا ست نه دریا! حالا آبرو من رو بردی!! هه هه.. من از رو این رو خوندم برا کسی، بعد این رویا رو دریا خوندم از خنده ترکیدیم!! D:
دمت قیژ!!!

نازنین دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 05:47

خیلی قشنگه ممنون

حنیف سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 18:51

متشکرم که آهنگ زیبایی رو گذاشتید.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد