زبان نگاه

شعر زیبای زبان نگاه از استاد هوشنگ ابتهاج:

نشود فاش کسی، آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر، نامه رسان من و توست

گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس، مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست

گرچه در خلوت راز دل ما، کس نرسید
همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست

گو بهار دل و جان باش و خزان باش، ارنه
ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست

این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت
گفت و گوئی و خیالی ز جهان من و توست

نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل
هرکجا نامه ی عشق است، نشان من و توست

سایه زاتشکده ی ماست، فروغ مه و مهر
وه از این آتش روشن که به جان من و توست

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی ماه سه‌شنبه 24 بهمن 1385 ساعت 22:29 http://banooyemah.blogsky.com

سلام موفق باشی

علیک سلام! ممنون;)

مهلا پنج‌شنبه 10 اسفند 1385 ساعت 14:12

خووب بود
میسی

خوبی از خودته :D
میسی هم بازیکن خوبیه :))
راستی خوبی؟؟ من که خوبم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد