غوغای ستارگان

اینم آهنگ قشنگ غوغای ستارگان با صدای محمد اصفهانی:حجمش رو کم کردم و بعد آپلود کردم.از اینجا دانلود کنین.میدونم که قبلا این آهنگ رو گوش کردین ولی این دفعه مفهومی تر و عمیق تر گوش کنین بیشتر لذت میبرین!!!! 

امشب در سر شوری دارم                امشب در دل نوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم                 رازی باشد با ستارگان

امشب یکسر شوق و شورم              از این عالم گوئی دورم

از شادی پرگیرم                              که رسم به فلک      

سرود هستی خوانم                        در بر حور و ملک

در آسمان غوغاها فکنم                    سبو بریزم ساغر شکنم

امشب یکسر شوق و شورم               از این عالم گوئی دورم

با ماه و پروین سخن می گویم            وز روی مه خود اثری جویم

جان یابم زین شبها                          می کاهم از غمها

ماه و زهره را به طرب آرم                   از خود بی خبرم

ز شعف دارم نغمه ای بر لب ها           نغمه ای بر لب ها

امشب یکسر شوق و شورم               از این عالم گوئی دورم

امشب در سر شوری دارم                  امشب در دل نوری دارم 

باز امشب در اوج آسمانم                 رازی باشد با ستارگان

امشب یکسر شوق و شورم                 از این عالم گوئی دورم 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفرانه دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 12:21

سلام. سال نو مبارک نیما جان. آهنگ قشنگی بود مرسی.
موفق باشی.

سلام.عید شما هم مبارک.سال خوبی داشته باشی ;)

سودا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 17:14 http://j4um.blogsky.com/

دست رو دلم نذار حالو حوصله شوخی ندارم

چشم.ببخشید.هر جور راحتی!

اشکان دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 22:19 http://eshghe-akhare-ashkan.blogfa.com

سلام
دوست عزیز این آهنگ لینک دانلودش خراب
فکر کنم به خاطر اینکه قدیمیه اگه ممکنه برای من آپ کنید
چون من خیلی از این آهنگ خوشم میاد
ممنون از لطفتون

یادم نره چشم !‌

nightmare چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 15:17

من دمبال لیریکس این آهنگ میگشتم تابا پیانو بخونم .ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد