دانا و نادان در قالب شعر!(عجب عنوانی :D )

سلام دوستان!

شعر قشنگی رو قبلا خونده بودم وبعد با خودم گفتم حیفه تو وبلاگم نزارم! خیلی باحاله به جون شما!!!   

آنکس که بداند، و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گیتی برهاند
آنکس که بداند، و نداند که بداند
بیدار کنیدش که بسی خفته نماند
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابد الدهر بماند

حالا شما با خودتون فکر کنین ببینین جزو کدوم دسته هستین؟!!! :دی

نظرات 1 + ارسال نظر
Arsam پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 18:02

من این رو یه مدل دیگه ش رو شنیده بودم که جای بیت ها بر عکس بود و تو بیت آخر میگفت :
آنکس که بداند و بداند که بداند / اسب خرد خویش ز گردون بجهاند.
وبلاگ قشنگی داری

سلام!
ممنون که وبلاگم رو میخونی! حالا خیلی هم فرقی نمیکنه! من اون جوریش رو خونده بودم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد