بازیهای جدید فلش !

سلام!

یه سری بازی فلش روی سیتم خودم بود که خودم باهاشون خیلی حال میکردم . گفتم برای شما هم بزارم شاید خوشتون بیاد. یعنی حتما خوشتون میاد :دی البته چند هفته قبل میخواستم بزارمشون و همون موقع هم بازیها رو آپلود کردم ولی کارو زندگی بهم امان نداد و وقت نشد !

------------

بازی اول:

نام:Gimproulette

توضیحات: اول یاروئه یه تیر میزاره توی هفت تیر و شلیک میکنه ! اگه تیر شکلیک بشه که مخش میترکه و شما برنده میشین :)) ولی اگه تیر شلیک نشه اسلحه رو میده به شما تا شما همین کارو بکنین ! اگه فیلم شکار گوزن ها رو دیده باشین منظورم رو میگیرین .

دانلود با حجم 0.40 MB

--------------------------

بازی دوم:

نام:Formul 1

توضیحات: توضیحات نداره دیگه .ماشین سواریه! فقط گاز میدین  و این ور و اونور میرین :دی

دانلود با حجم 0.34 MB

------------------------

بازی سوم:

نام:Football

توضیحات: بازی فوتبال دستی !!! اینم توضیح نداره !

دانلود با حجم  0.19 MB

----------------------

بازی چهارم:

نام:Copter

توضیحات: بازی  ساده و در عین حال خیلی جذابی هستش .طریقه بازی هم به این صورت هستش که هلیکوپتر خودش یه سمت جلو حرکت میکنه و شما فقط باید اونو بالا و پایین ببرین . در واقع فقط بالا ببرین خودش پایین میاد . وقتی که شما لفت کلیک کنین و اونو نگه دارین هلیکوپتر به سمت بالا میره و وقتی اونو رها کنین به سمت پایین میره! سر راهتون هم موانع دیورا شکلی هستن که شما باید تشخیص بدین و تصمیم بگیرین که از بالای موانع رد بسین یا از زیر اون. ممکنه چند بار اول که بازی میکنین خوشتون نیاد ولی بعد از چند بار این بازی خیلی حال میده به جون شما !!!!

دانلود با حجم 0.04 MB

---------------

بسته دیگه من با اجازتون برم سر کلاسم!!! ساعت ۸:۴۵ کلاس داشتم الان ۹:۲۷ دقیقست من توی سایتم  و دارم چرت و پرت تایپ میکنم :D

نظرات 1 + ارسال نظر
ضربان دلها شنبه 19 آبان 1386 ساعت 03:05 http://www.zarabandelha.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
می بینم که هنوز هم مردونه داری ادامه می دی ایول خیلی دمت گرم
از پست تقویم دانشگاهیت خیلی خوشم اومد
موفق باشی
یا حق

سلام!
شما هم موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد