فقط ۲۰ دقیقه مانده... !

سلام!

بنویسم یا ننویسم مساله این است! چرا بنویسم و چرا ننویسم ؟! چرا بنویسم چون دوست دارم بنویسم و همیشه در فکر نوشتن و مطلب نوشتن توی این وبلاگ هستم ولی چرا ننویسم؟! چونکه موقعیتی برای نوشتن پیدا نمیکنم! خلاصه هر موقع که میخوام بنویسم یه مشکلی برام پیش میاد. یا وقت کم میارم یا  مثل  چند روز پیش که خونه بودم و حرفی برای گفتن داشتم برق رفت ولی بیشتر اوقات حال و حوصلش رو ندارم.۱۰ دقیقه دیگه کلاسم شروع میشه و من باز هم حال و حوصله نوشتن ندارم :)) ولی سعی میکنم از این به بعد بیشتر بنویسم و از وقایع زندگیم برای شما بگم تا شما هم بفهمین زندگی من چجوری میگذره. یه مدت هم تو این فکر بودم به این یکی وبلاگم کوچ کنم! حالا ببینم چی میشه.راستی ۲۰ دقیقه وقتم هم به همین راحتی تمام شد!!

خودم الان احساس میکنم که خیلی چرت و پرت گفتم . نه؟!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد