دوشنبه ۲۶ آذر (گزارش هفتگی)!

سلام!

و اینک ادامه ماجراهای پست قبلی:

تا ساعت ۱۱:۳۰ که خوب بود ساعت ۲:۳۰ از دانشگاه حرکت کردیم.فکرشو بکنین من بیچاره شب قبلش تنها راه افتاده بودم تو جاده برای اینکه شنبه ساعت ۹ صبح سر وقت برسم. خودم یه طرف ساکم یه طرف.ساکم اندازه یه گوریله! همون روز توی دانشگاه نمایشگاه اعتیاد هم گذاشته بودن و خوشبختانه پخش فیلم هم داشتن. یه چند تا فیلم راجع به اعتیاد دیدم و یه کم هم از کراک و شیشه و بقیه مواد مخدری که آورده بودن دیدن کردم و خلاصه سرم رو یجوری مشغول کردم. شب رسیدیم گرگان. و مستقیم رفتیم دانشگاه آزاد گرگان تا شام بخوریم و بعدش رفتیم هتل . البته من اجازه گرفتم شب رفتم خونه خودمون خوابیدم .تنها هم بودم در ضمن. شنبه رفت و یکشنبه اومد . مسابقات (مسابقات بدمینتون دانشگاه آزاد) از  ساعت ۸ صبح شروع شد  و تا ساعت حدود ۹ شب کل مسابقات رو انجام دادن! فقط این وسط نیم یاعت به ما امان دادن که ناهار کوفت کنیم.نتیجه هم این شد که تیمی سوم شدیم و آزاد هیچ گهی نشدم :)) دوشنبه صبح از گرگان حرکت کردیم به طرف سمنان و ساعت ۳-۴ رسیدم .ناهار رو هم شهمیرزاد کباب خوریدم :D  جاتون خالی عجب کباب بدمزه ای بود !!! ولی بازم چون با خرج دانشگاه آزاد بود چسبید :)) ۵ شنبش امتحان ریاضی ۲ دادم . خودم فکر نمیکردم امتحانم بد بشه ولی ریدم رفت !  شنیه هم فیزیک ۲ داشتم .اونو خوب دادم . کلا استاد فیزیک ۲ مون خیلی باحاله اول از اینکه همه سوالاشو از جزوه میگه. بیشتر فرمولها رو پای تخته نوشت ! ازش هز سوالی میکردی جواب میداد. و نکته آخر هر کی هر مدل تقلبی که از دستش بر میومد انجام میداد:))  یه مورد دیگه ای هم که هست داره میره خارج کشور واسه دادن یه مقاله! جدا از شوخی از این استاد و از شیوه تدریسش خوشم میاد.برعکس بعضی دیگه از استادها ! امروز هم دوشنبست ساعت ۱۱:۰۸.منتظرم ساعت ۱۱:۳۰ بشه برم سلف. دارم از گرسنگی میمیرم! از صبح تا حالا دستشووی هم دارم ولی حال ندارم برم.

 عکسهای پیوستی هم در اسرع وقت ارسال خواهد شد. روزتون بخیر.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آتنا دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 11:29 http://www.marhham.blogsky.com

استفاده کردم! موفق باشی!!

آتنا دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 11:37 http://www.marhham.blogsky.com

راستی برو دسشوویی چون سنگ کلیه و هزار تا مرض دیگه می گیری :)

خوب شد گفتی الان میرم :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد