مجموعه آثار شعرا با فرمت PDF در یک جا !!!!!!

سلام! 

مجموعه کاملی از اشعار شاعران بزرگ رو با فرمت PDF یکجا جمع آوری کردم که میتونین دانلود کنین .  از این مجموعه میتونم به بوستان سعدی , گلستان سعدی , غزلیات سعدی , شاهنامه فردوسی , دیوان حافظ , رباعیات خیام , مثنوی معنوی مولانا , دیوان شعر احمد شاملو , دیوان ایرج میرزا  و همچنین 6 فصل از اشعار پروین اعتصامی اشار کنم !!!  برای دانلود به  ادامه مطلب برین :  

 

بوستان سعدی :  دانلود با حجم  1.14 مگابایت 

---

گلستان سعدی :  دانلود با حجم  1.87 مگابایت

--- 

غزلیات سعدی:   دانلود با حجم 1.87 مگابایت

--- 

شاهنامه فردوسی:  دانلود با حجم 8.70 مگابایت

--- 

دیوان حافظ  :  دانلود با حجم 1.74 مگابایت

--- 

رباعیات خیام:  دانلود با حجم 0.17 مگابایت

--- 

مثنوی معنوی مولوی:  دانلود با حجم 7.34 مگابایت

--- 

دیوان ایرج میرزا:  دانلود با حجم 1.09 مگابایت

--- 

دیوان شعر احمد شاملو :  دانلود با حجم 0.67 گابایتم

---- 

دیوان شعر پروین اعتصامی : 

فصل1  دانلود با حجم 1.16 مگابایت

فصل2  دانلود با حجم 0.81 مگابایت

فصل3   دانلود با حجم 0.73 مگابایت

فصل4  دانلود با حجم 0.69 مگابایت

فصل5  دانلود با حجم 0.79 مگابایت

فصل6  دانلود با حجم 0.68 مگابایت

 --- --- ---

این مژده رو هم میدم به زودی این مجموعه  ارائه شده از شاعران رو به صورت برنامه ای ساده در اختیارتون میزارم  البته اگه کسی خواهانش باشه !! نرم افزاری هستش که تحت dos کار میکنه  که اشعار شعرا توش ذخیره شده و امکاناتی از قبیل جستجو  داره  و کمی هم کار باهاش راحت تره !

نظرات 5 + ارسال نظر
آیسان چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 10:16 http://golbaghali.blogsky.com

سلام نیما جان(از اون حرفت که:اسم قشنگ نیما هستش کلی خوشم اومد) وبلاگت خیلی پرباره ٬من این برنامت رو دانلود کردم دستت درد نکنه٬نسبت به وبلاگای دیگه کارن متفاوته خسته نباشی٬اجع به نظری که تو وبلاگم گذاشته بودی باید بگم که من همه ی اون شکلکا رو بی منظور میذارم اون روز هم کلی گشتم دنبال یه شکلک خوب ولی پیدا نکردم دیدم این شکلک مناسبه چون با اینکه دختره میزنه تو گوش پسره ولی پسره تنهاش نمیذاره٬حالا تو چه برداشتی کردی من نمیدونم٬بازم پیشم بیا منتظرتم آقا نیمای گل٬راستی من لینکت میکنم تو هم لینکم کن.خدانگهدارت

آیسان چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 16:20 http://golbaghali.blogsky.com

بازم سلام اون عکس رو برداشتم اگه بازم وبلاگم ایرادی داشت بهم بگو خوشحال میشم ٬مرسی که انقدر دقت کردی ازت ممنونم٬بازم پیشم بیا منم الان لینکت میکنم.خدانگهدارت

حسین چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 23:42 http://www.ghaemshop.com

سلام وبلاگ خوبی داری ممنون که سر زدی بازم به من سربزن
www.ghaemshop.com
www.citycenter.blogsky.com

سلام چشم !

مسعود چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 12:26

سلام سایتی که بزای دانلود شعر ها گذاشتین فیلتر شده

کلام جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 00:35 http://kalamemotahar.ir

سلام
بسیار جالب بود
با تشکر از زحمات شما
لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد