ای همه وجود من , نبود تو نبود من

 

خانه خراب تو شدم به سوی من روانه شو 

                                                              سجده به عشقت میزنم منجی جاودانه شو  

 ای کوه پر غرور من سنگ صبور تو منم  

                                                              ای لحظه ساز عاشقی عاشق با تو بودنم  

روشنترین ستاره ام میخواهمت میخواهمت 

                                                              تو ماندگاری در دلم میدانمت میدانمت   

ای همه وجود من , نبود تو نبود من  

ای همه وجود من , نبود تو نبود من  

ای همه وجود من , نبود تو نبود من  

ای همه وجود من , نبود تو نبود من  

ای همه وجود من , نبود تو نبود من  

ای همه وجود من , نبود تو نبود من  

ای همه وجود من , نبود تو نبود من  

ای همه وجود من , نبود تو نبود من   

.........

 

دانلود آهنگ ماندگار از شاهدمهر عقیلی (خیلی قشنگه حتما دانلود کنین)   : 

فرمت : WMA  

حجم فایل : 1.48 MB   

                                                                

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد