پنجشنبه 15 اسفند 1387 ساعت 22:37

سلام! 

شنیدین میگن زود دیر میشه ؟! واقعا راسته . انگار  همین چند روز پیش بود . یه پلک زدیم دوباره عید داره از راه میرسه  . یه چند تا پلک دیگه هم بزنیم  عمرمون تموم میشه .  خوبیش اینه که  که گذر عمر تدریجیه و  پیری یکدفعه به سراغ آدم نمیاد و ما حالیمون نمیشه !  فکر کنین  الان برین جلوی آینه و ببینین که 50 سالتون شده .....  بگذریم   چند وقتیه  معتاد سریال لاست (lost) شدم !  آدم یه قسمت رو میبینه  سریع میخواد بره قسمت بعدی !  سریال قشنگیه  شبی 4 تا قسمت میبینم . دیشب هم  با اینکه از سفر اومده بودم و خیلی خسته بودم تا صبح نشستم و 4 تا قسمتش رو دیدم !  امروز  صبح هم ساعت 2 از خواب بیدار شدم و بعد از صرف صبحونه  یه راست به محل همیشگی یعنی پای  کامپیوتر رفتم .   از ساعت 4:30 تا چند دقیقه پیش هم باشگاه بودم ! بدمینتون بازی میکنم  در کنارش بدنسازی هم میرم !  الان هم  بعد از خوردن شام (شایدم ناهار)  اومدم دارم اراجیف مینویسم !  خودم میدونم دارم چرت و پرت مینویسم  :)) دوست دارم بنویسم با اینکه استعداد زیادی در این زمینه ندارم ! این چرت و پرت ها رو فقط برای خودم مینویسم  چون میدونم یه روزی  میرسه  که همین چرت و پرت های الان میشه خاطرات ! میخونم و لبخند میزنم !  مثل دفتر خاطراته , اون موقعی که داری توش مینویسی  خیلی حال نمیکنی ولی وقتی میخونیش تازه میفهمی چیه !  بگذریم  ! جونم بگه براتون که  هفته دیگه قصد دارم برم دانشگاه و ترم جدید رو شروع کنم !! البته یه کمی باید زودتر قصد میکردم  ولی  خب  بازم خوبه که من قبل عید لاقل چند روزی رو میرم دانشگاه ! میرم  فقط خودم رو نشون بدم و بگم که منم هستم :))  داداشتون تا 5 ترم دیگه میشه مهندس عمران !  الان هم البته در حد عملگی یه چیزایی بلدم !!!    

بعد از موفقیت سریال حضرت یوسف  سیما فیلم  خوشش اومده میگه ایده قرآنی بدین ما فیلم درست کنیم ! من هم  به این فکر افتادم که  یه فیلمی درباره قوم لوط ساخته بشه !!!! اگه همچین سریالی ساخته بشه موفقیت و پر مخاطب بودن این فیلم از همین الان واضحه !  هر جای فیلم که مشکل اخلاقی  داشت رو هم متخصصین سانسو ر در کشورمون میتونن راحت حل کنن !    

بسته دیگه خسته شدم  به امید دیدار بای !

ها چی میخوای از جون من ؟!  ادامه مطلب نداریم ! گفتم بای یعنی خداحافظ  یعنی تموم :D

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 23:00 http://www.real-arsenal.blogfa.com

سلام نیما وبلاگ جالبی داری اگه دوست داری تا با هم تبادل لینک کنیم یه سر به من بزن

نیما جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 16:47 http://real-arsenal.blogsky.com

من لینک تو را قرار دادم تو چرا لینک من را نمیذاری

مانیا جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 19:59 http://lostparadise.blogsky.com

سلام
من یک هفته بشت سر هم این فیلمو دیدم و نخوابیدم ...
خدا رحم کرده بود تا سری ۴ داشتمو از اون روز تو خماری سری بعدم.
راستی کدوم شبکه این فیلمو نشون میده؟میگن سری ۵ شروع شده.
kalaghparbazi.blogsky.com

شیما دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 22:31 http://www.yourselect.blogfa.com

سلام
وبلاگه جالبی داری ولی من فکر می کنم جای خاطره تو دفتر خود آدمه.این طور نیست ؟ موفق باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد