سال 1388 و عید نوروز مبارک !

سلام!

امشب آخرین شب سال ۱۳۸۷ هستش و این پست من به همین مناسبته !  اول از همه ۲ تا آهنگ شاد و جدید واسه دانلود میزارم ! اولیش آهنگیه جدید از ساسی مانکن به نام موشولینا کوشن ! برای دانلود اینجا رو کلیک کنین ! و دومین آهنگ به نام عیدانه از علیرضا با همراهی پوریا , حسین , حمید ,  پدارم و پیام  که برای این آهنگ هم میتونین اینجا رو کلیک کنین !

بعدش چند تا کارت پستال خیلی قشنگ از این سایت به مناسبت عید ۱۳۸۸ میزارم :











































و در نهایت میریسم به اس ام اس (sms) های ویژه نوروز ۱۳۸۸ : (منبع از چنیدن سایت و وبلاگ مختلف بود که اسم همشون یادم نیست! یکیش این بود)

سلام عزیزم معروف شدی   بهت تبریک میگم   شنیدم امسال قراره سال رو به نام تو نامگذاری کنند ! 

“بهار” بهترین بهانه برای آغاز و “آغاز” بهترین بهانه برای زیستن است.

باز هم بهانه ای برای شاد شدن از راه رسید؛ فصل خنده مبارک!

سلامت… سعادت… سیادت… سرور… سروری… سبزی و سر زندگی… هفت سین سفره زندگیتان باد.

برخیز که باد صبح نوروز / در باغچه ای کند گل افشان / خاموشی بلبلان مشتاق / در موسم گل ندارد امکان.

آن روز که امید را نا امید، شادی را به غمگین و نور را به تاریکی هدیه می کنیم، عید است.

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی / از این باد از مدد خواهی، چراغ دل برافروزی…

به علت کسری اس ام اس جدید برای ارسال، پیشاپیش نوروز ۱۳۸۸ را تبریک می گوییم.
انجمن صنفی بیکاران اس ام اس بفرست!
 

1…

2

3

4
…..
BOOM….

عیدت مبارک!

باز هم بهانه ای دیگر… شاد، پیروز و سربلند باشی… عیدت مبارک!

خنده بر لب… شوق در دل… غم ها دور… سلامتی همراه… وصل ها نزدیک… مهربونی ها سبز… کینه ها بر باد… همچو طبیعت نو شویم… شادی هدیه دهیم…

 

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی؟… عزیزم! یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی… یک گل دوست داشتنی هستی، بهار گل ها مبارک!

 

امروز روز ملی گل هاست… روزت مبارک… اینو برای همه گلهای دنیا که عطرشونو دوست داری، بفرست..

طبق قانون بقای شادی، هیچ شادی از بین نمی ره، فقط از دلی به دلی دیگر جا به جا می شه!

امیدوارم توی سال جدید، موتور آرزوهات پنچر نشه!

با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی! دستگاه “سبزه گره زنی” با قابلیت 90 گره در ثانیه، پیش فروش می شود!

//////&//////…
اینها سبزه ۱۳به دره! اون وسطی رو برای رسیدن تو به آرزوهات گره زدم…

امیدواریم عید با بوسه هایش ، بهار با گلهایش و سال نو
با امیدهایش برتو ای عزیز ترین مبارک باشد.

باز کن پنجره را
که بهاران آمد
که شکفته گل سرخ
به گلستان آمد
سال نو مبارک

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد . لطفا اصرار نفرمایید!
عید شما مبارک

 

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!


e

 . .. ei

. .. eid


 . .. eide

 . .. eidele ghafel


 . .. didi sale 87 ham tamoom shod?

سال گذشته مبارک ! انجمن عقب افتادگان ذهنی

با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز 88 ، 89 ، تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک.نور به قبرت بباره


باتبریک سال نو
عاقبت زمستان رفت و رو سیاهیش برای ما موند
..
...
....
....
حاجی فیرو

بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز
بهار زندگیتان بی انتها باد
سال نو مبارک

آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است !

یادت باشه من اولین کسی هستم که عید رو از ??روز پیش بهت تبریک گفتم

بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد! دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم

نزدیک عیده، توی خونه تکونیه دلت، مارو بیرون نکنی!!!

ز کوی یار می آ ید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی . نوروز مبارک

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

وان مواعید که دادی مرواد از یادت

سال نو و نوروز باستانی مبارک

سایه حق

سلام عشق

سعادت روح

سلامت تن

سرمستی بهار

سکوت دعا

سرور جاودانه

این است هفت سین آریایی

نوروز مبارک

سلامتی

سعادت

سیادت

سرور

سروری

سبزی

سرزندگی

هفت سین سفره زندگیتان باشد.

نوروز۸۸ مبارک

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها دل ساده ایست دارایی ما

آن هم شب عید تقدیم تو باد

دنیا را برایتان شاد شاد

و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم

هر روزتان نوروز

با آرزوی

12 ماه شادی،

52 هفته پیروزی،

365 روز سلامتی،

8760 ساعت عشق،

525600 دقیقه برکت،

3153000 ثانیه دوستی.

سال نو مبارک باد

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است

آغاز بهار بر شما مبارک

><(((>

><(((>

><(((>

من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.

سال نو مبارک

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

سبزه را با یاد روی سبزه ات

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

سیب با یاد تردیه گونه هایت

سکه با یاد درخشش قلبت

سیر با یاد تندی کلامت

با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم

امروز دو نفر از من ادرس و شماره تو رو گرفتن..منهم بهشون دادم..یکی خوشبختی..یکی موفقیت

تو سال جدید هر روز میان سراغت

دنیا رو برات شاد شاد و شادی و برات دنیا دنیا آرزو میکنم *** عیدت مبارک عزیزم*** boOoOoOoOoOoOoOoOos

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار

سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم.
.
.
.
.
.
.
.
.
خواستم یادآوری کنم: سال نو شده.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. کم‌کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی

افسوس می خورم ....چرا؟چرا با رفتن تو..............بهار می اید ؟...امدی در سرمای زمستان... به سردی زمستان بودی..... به غم انگیزی شبهای تنهایی..... به خشکی برف ...می روی..... بهار می اید ...به نظر معامله خوبی است....امید ان دارم بهار گلی بر چهره ات بنشاند ...چه امید مبهمی...گردش روزگار خطا ندارد ....زمستان هیچ گاه بهار را نمی بیند...

لحظه ای که سال تحویل میشه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه... سال نو مبارک گلم

باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه آمد آن روز بارانی گفت که آمد روز عید گفت هر لحظه تنها مانده در این شب رویایی گفت که شاید دل عید شده اسیر باز بهار آمد در این خانه ی تنهای ما همه گفتیم عید آمد بوی بهار آمد(ببخشید که کمی گیج شدیم منظور همان عید شما مبارک است)

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها، خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه های نیمه باز

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

سبزه را با یاد روی سبزه ات

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

سیب با یاد تردیه گونه هایت

سکه با یاد درخشش قلبت

سیر با یاد تندی کلامت

با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم

مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سمبل خوشبو مثل سیب خوشرنگ و مثل سکه با ارزش باشید

{موکب نوروز رسیدوچشم فتنه غنود
درود باد بر این موکب خجسته درود}

salam, man bedune ejaze daftare 365 barge jadideto dadam be khoda ke behtarin taghdiro vasat benevise. pishapishnouroze 88 mobarak

ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که دادی مرواد از یادت
سال نو و نوروز باستانی مبارک

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد

دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو مبارک********

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!

عاقبت زمستان رفت و رو سیاهیش برای ما موند
..
...
....
....
امضا
حاجی فیروز

امروز 2 نفر از من آدرس و شماره تلفن تو رو گرفتن که بیان پیشت
منم دادم. سال دیگه می یان سراغت
یکیشون خوشبختی بود
اون یکی هم موفقیت

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد

سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم.
.
.
خواستم یادآوری کنم: سال نو شده.
.
.
.
کم‌کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی

آلبرت انیشتین، زکریای رازی، اسحاق نیوتن، پروفسور حسابی، من و سایر دانشمندان، سال خوشی را برای شما آرزومندیم


اگر به تیپ خود اهمیت میدهید


اگر به دنبال لباس زیبا برای عید هستید


اگر شیک پوشی را دوست دارید ...


با ما تماس بگیرید.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صنف پالان دوزان پایتخت


 این اس ام اس رو تا ....روز دیگه نخون

.

.

.

.

.

.

. چیه؟؟ فکر کردی میخوام عیدو تبریک بگم؟؟


یادت باشه اولین کسی بودم که سال۸۸ سرکارت گذاشتم

میتونم خواهش کنم سال تحویل بیای خونه ما؟


آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


سال نو خورشیدی در روز جمعه ۳۰ اسفند ۱۳۸۷ هجرى شمسى (برابر با ۲۰ مارس ۲۰۰۹ میلادى) به ساعت ۱۵ و ۱۳ دقیقه و ۳۹ ثانیه به وقت تهران، و ساعت ۱۱ و ۴۳ دقیقه و ۳۹ ثانیه به وقت گرینویچ حلول می کند.

یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر اللیل والنهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
سال خوبی داشته باشین :X  =; چخه بای !

!

نظرات 7 + ارسال نظر
ماه پسر یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 15:00 http://www.inverted.blogfa.com

سلام دوست من
ممنون که تبادل لینک کردی خوشحال شدم

من هم لینک شما رو اضاف کردم

یه چیزی م خواستم بگم به عنوان دوست:
سعی کن رو پای خودت بایستی نه همش از این سایت اون سایت کد برا وبلاگت برداری

BEST
amir

ماه پسر سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 17:26 http://www.inverted.blogfa.com

سلام دوست من
من هم لینکت کردم

می شه بهم نشون بد به جز پارس بیلاگ و قسمت پیامک وبلاگ کدوم قسمت ماه سایته دیگه ایه؟؟؟؟


ممنون می شم اگه بگی
امیر

shima جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 17:40 http://yourselect.blogfa.com

سلام خوبی؟
مر۳۰ که سر زدی
اگه دوست داشته باشی می تونیم با هم تبادل لینک کنیم
بازم سر بزن خوشحال می شم
فعلاbye

آیسان شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 15:37 http://golbaghaliweb.blogfa.com

سلام متاسفانه الان وقت ندارم وبلاگت رو بخونم قول میدم سر فرصت بیام همه ی آپایی رو که نخوندم رو بخونم و نظر بدم،چه آپ قشنگی کردی کلی کیف کردم واقعا کارت حرف نداره نمرت ۲۰٬سال نو رو با کلی تاخیر تبریک میگم امیدوارم این تبریک رو از من بی معرفت گرفتار بپذیری،وبلاگ قبلی کاملا اشتباهی فیلتر شده و درست کردنشم کلی دردسر داره٬این آدرس جدیدم هستش٬خوشحال میشم بازم بیای پیشم،خدانگهدارت

shima شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 21:54 http://www.yourselect.blogfa.com

منم لینکت کردم
راستی وقتی آهنگ میذاری وبلاگت دیر باز میشه
bye

زهرا یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 06:06 http://shabaye-bi-setare.blogfa.com/

چه پست طول و درازی :D:))

shima یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 17:40 http://www.yourselect.blogfa.com

چرا دیگه آپ نمیذاری؟این که خاطراتت رو می نوی30خیلی جالبه بازم بنویس ok؟
خوب فعلا
.
.
.
.
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد