تولدم مبارک :D

راستی یادم رفت بگم فردا سه شنبه ۲۷ آذر تولد منه. این روز خجسته رو به خودم و همچنین به رهبر معظم انقلاب و ... تبریک و تهنیت عرض میکنم و به باقی جهانیان تسلیت :D :))  بیست سالم تموم شد  مثل برق و باد! باقیش هم به همین سرعت خواهد رفت.  توقع کیک و کادو و چیزی هم از کسی ندارم خودم یه مهمونی یه نفره توی سایت دانشگاه ترتیب دادم و الانم دارم کیک تولد سرچ میکنم =))=))=)) یکی هم اومده بالا سر من . خوشم نمیاد یکی بالا سرم باشه . احساس آرامش نمیکنم!

تولدم مبارک :D

 

HAPPY BIRTHDAY TO ME

D:

نظرات 6 + ارسال نظر
ساسا دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 13:14 http://zolali.blogsky.com

سلام . تولدت مبارک.انگار اول شدم برای همین نمی‌خواستم تا فردا صبر کنم چون تو هم اولین نظر وبلاگ منو دادی.

ممنونم دوست عزیز اول :)) یعنی همون دوست اول عزیز!

زیتون دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 13:18 http://zeytoonparvardeh.blogsky.com

تولدت مبارک :))

ممنون زیتون جان! راستی جات خالی ما امروز سر ناهار زیتون پرورده داشتیم! :))

آتنا سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 10:03 http://www.marhham.blogsky.com

آره خوندمَ
تولدت مبارک دیوووووووووووووووووووونه!

لطف کردی!
دیووووووووووووووووووووووووووونگی از خودته :))

علیرضا (رایان) سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 15:29

سلام . روزت مبارک نیما جان. صد سال به این سالها!!! انشاالله ۱۱۲۵ ساله بشی آینده زمین رو ببینی!

سلام بر یگانه تحلیگر روح و روان آقا علیرضا :D ممنونم.ایشالله شما هم ۱۰۰ سال دیگه بمیری ! منم تا جایی که محتاج کسی نباشم زنده بمونم!

مازیار آریان دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 00:05

بع بع! تولده! مبارک باشه. خواستم بهت تبریک بگم اعتبار نداشتم نشد! :))
خوش باشی با غذهای کافوری و امانی دار سلف!

سلام برادر مازی یار قدیمی , دوست صمیمی , فروم باز حرفه ای :)) ممنونم. اینقدر هم به من نگو دیوونه شدی !!!!! هر چی میشه تو این جمله رو به من میگی :))

ضربان دلها یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 03:48 http://zarabandelha.persianblog.ir/

سلام
آقا ببخشید دیر شد تبریک می گم
پس تو هم مثل من متولد آذری بابا آذری
شد بهمن تازه بهمن هم داره تموم میشه آپ نمیکنی هرچند که میدونم درگیر امتحانات هستی درکت می کنم
موفق باشی و همه رو پاس کنی
فعلا یا حق

سلام!
شرمندم که منم دیر جوابتو میدم ولی حال و حوصله ای برام نمونده که بیام اینجا رو آپ کنم ! حالا ببینم از این به بعد چی پیش میاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد