شاپرک

شاپرک بالت شکسته
پر پرواز تو بسته
میبینم غم توی چشمات
چه غریبونه نشسته

شاپرک خوابه قناری
چه جوری دووم میاری
 گلا پژمرده و زردن
تو عجب طاقتی داری

شاپرک دردت به جونم
تو رو از خودم  میدونم
بزار این شعری که گفتم
واسه ی دلت بخونم

شاپرک دل توی سینه
ساعتها تنها میشینه
وقی از راه میرسه شب
حواب پروازو میبینه

واسه زخمات یه دوا نیست
دلم از دلت جدا نیست
توی این غربت جونگیر
یه نگاه آشنا نیست

هر جا که میری خزونه
غروبه , دل نگرونه
آفتابش جونی نداره
اما شب اینجا میمونه

نمیدونم مثه بارون
رو کدوم شونه ببارم
روی شاخه ها تو غربت
شاپرک من تو رو دارم

ترانه سرا:فریبا وکیلی

 شاپرک تنها

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق دلتنگ دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 15:10 http://ashegh-deltang.blogfa.com

سلام خسته نباشید
اگه ممکنه لینک دانلود این آهنگو بزارید ممنون

سلام !
آهنگ نیست شعره !

فروزان جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 10:56

خیلی زیبا ست خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد